€ 1.020 102%
from € 1.000
closed

Share page on:

Voor het goede doel: Prinses Maxima Centrum, centrum voor kinderoncology willen wij als werknemers van Mylan graag geld inzamelen, zodat ieder kind met kanker de allerbeste zorg krijgt aangeboden.  https://www.prinsesmaximacentrum.nl


Het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie wil ieder kind met kanker genezen, mét optimale kwaliteit van leven.


Jaarlijks krijgen circa 600 kinderen in Nederland kanker. Nog steeds overlijdt één op de vier kinderen met kanker aan deze ziekte. Daarom namen ouders en zorgprofessionals meer dan tien jaar geleden het initiatief voor één nationaal kinderoncologisch centrum. Dat initiatief is uitgemond in het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie. Een uniek Centrum waar alle hoog complexe zorg en research voor kinderen met kanker bij elkaar komt.


Het Prinses Máxima Centrum begon als eigen organisatie met het verlenen van zorg aan kinderen met bepaalde vormen van kanker in het najaar van 2014. Dat gebeurde vanaf eigen afdelingen in het WKZ. In 2016 startten we met research onder de vlag van het Prinses Máxima Centrum. In 2016 begon ook de bouw van ons Centrum tegenover het WKZ in Utrecht. Op 18 mei 2018 werd het nieuwe gebouw in gebruik genomen door de eerste patiënten. 


https://www.youtube.com/watch?v=YhNFuLKi_1E

 

Mylan is al sponsor van het Prinses Maxima centrum.  Voor 2019 willen alle medewerkers van Mylan ook hun "steentje bijdragen". Daarom hebben zij de "handen ineen geslagen" en wordt er door de medewerkers zelf een nieuwsjaarsevent geörganiseerd. Voor-en-tijdens het event wordt er hard gewerkt om extra geld in te zamelen voor dit fantastische centrum.

Deze funraiser is 1 van de acties die we doen. Doneer daarom nu!!!


Mylan is een bedrijf in de gezondheidszorg dat zich inzet voor nieuwe standaarden in de gezondheidszorg en 7 miljard mensen toegang biedt tot geneesmiddelen van hoge kwaliteit.


Mylans missie is gebaseerd op onze overtuiging dat elke persoon ertoe doet, en de kans moet krijgen om een zo gezond mogelijk leven te kunnen leiden. Die overtuiging is de basis waarop we ons businessmodel hebben gebouwd, waarmee we elk jaar opnieuw mensen blijven beïnvloeden.


Daarnaast beseffen we dat ons werk bijdraagt aan een betere samenleving. Dat is waarom we het belangrijk vinden rekening te houden met de behoeften van toekomstige generaties en om ontwikkelingen te stimuleren die hun belangen beschermen en dienen. Wij voelen dat als onze globale en sociale verantwoordelijkheid. Dit motiveert ons ook om zo duurzaam mogelijk te werken, en zien dat als een prioriteit in alles wat we doen.