€ 400 40%
from € 1.000
Still 311 day(s)

Share page on:

Waarom doneren? 

BRAVICO moet er komen! Dat kost geld. Via deze weg vragen we jou om een particuliere donatie - hoe klein ook.


Zo kun je:

  • een gloednieuw en gezond mediaplatform realiseren
  • het idee aanmoedigen
  • een maatschappelijke bijdrage leveren 
  • het enthousiasme aanwakkeren
  • bijdragen aan een sociale missie 
  • gewoon goed doen 


'Voor een gezonde blik op millennials' 


BRAVICO is er voor alle millennials die klaar zijn met negativiteit, stress, stigma en taboe; werpt hier een kritische blik op en biedt positieve alternatieven. 


Wie zijn die millennials?

Iedereen geboren tussen 1985 en 2000: jongeren en jongvolwassen - scholieren, studenten, young professionals, expats.


Wat is hun pijn?

Er wordt flink gemopperd op millennials: ze zijn niks gewend en krijgen alles in de schoot geworpen. Maar de prestatieterreur, het continue commentaar en de vernauwende 2D-wereld waarin ze leven breken ze langzaam af. En daar krijgen ze last van. Ze voelen stress, somberheid, leegte, haken af op school of werk, hebben (studie)schulden, zijn gevoelig voor middelen- en drankgebruik, trekken zich steeds meer terug, raken in een sociaal isolement en stuiten vooral op heel veel onbegrip. Al die stigma's. Want millennials, die zijn toch lui en grenzeloos? Maar daarbovenop het allergrootste probleem: ze voelen zich alleen. Zie maar eens in je eentje tegen dit soort negativiteit te vechten.


Wat is mijn verwondering?  

In Nederland voelen meer dan 1 miljoen mensen zich ernstig eenzaam. Onverteerbaar voor velen, maar in alle pogingen iets te doen aan het probleem worden de millennials genegeerd. Terwijl het bij hen helemaal misgaat. Nederland tel 672.000 jonge mensen die aangeven nul vrienden te hebben. Honderdduizenden millennials die zich ernstig eenzaam voelen. En pas wanneer de eerste klappen vallen blijkt hoe destructief eenzaamheid is.


Wat is mijn oplossing? 

Met een digitaal platform, on- en offline events en workshops en een team bevlogen ambassadeurs adresseert BRAVICO de generatiegebonden problematiek van millennials, en ondersteunt bij de oplossingen hiervoor. 


---------------------------------------------------------------------------